Omgaan met agressie

 

Boze klanten en agressieve mensen aan de balie is uitermate vervelend. Vaak gaat het om verbale agressie en worden er veel gebaren gebruikt om kracht bij te zetten. Dit zijn momenten die u niet dagelijks meemaakt. Er mee omgaan is dan ook niet erg makkelijk.

 

Qompaan leert u in deze training hoe u om moet gaan met agressieve, boze maar ook verdrietige klanten. We onderscheiden verschillende soorten agresie (zoals instrumentele agressie of frustratie agressie) en hoe u daar me om kunt gaan. We bieden u makkelijke handvatten die u kunt toepassen in de praktijk. Ook zullen we gebruik maken van uw persoonlijke voorbeelden en uw eigen leerdoel voor deze training. 

 

Omgaan met agressie zal niet eenvoudig zijn, maar na deze training zal het u wel makkelijker afgaan!

 

Investering:    € 400 p.p (incl. materiaal & lunch, excl. btw)

Locatie:           Nijverdal (of op locatie)

Wanneer:        Op aanvraag

Tijd:                 9:30 tot 16:00

Hoe vaak:       1 dag

1/7