Alles voor de klant

 

De klant is koning. Een vaakgehoorde spreuk. Maar is dit ook echt zo? Luistert u ook echt naar de klant? Weet u bijvoorbeeld waarom de klant een bepaald product moet hebben? En waarvoor de klant deze zal gaan gebruiken? Als u die dingen niet weet, kunt u ook geen gericht advies geven. En wat bedoeld de klant met een 'mooie broek' of een 'snelle telefoon'? Zit u op hetzelfde niveau als uw klant?

 

Qompaan helpt u om klantgerichter te werken. Onder andere trainen wij u de juiste vragen te stellen zodat u uw expertice ook daadwerkelijk kan inzetten en een goed advies kan geven. We zullen in de winkel aanwezig zijn om u te coachen en maatwerk te leveren. Op die manier zal het ook voor u aantrekkelijk zijn omdat er in de winkel wordt getraind en er dus geen tijd & mankracht verloren gaat in de winkel!

 

Alles voor de klant is aan te vragen vanaf minimaal 2 personen. Mocht u een individu willen trainen, dan verwijzen wij u graag door naar ' coaching'.

1/7